känslornA man gav..

hej igen..
nu jvälar blogga två dagar i rad de är ju helt otroligt..
igår fick man hoppa in och jobba nån timme bli samma idag...
sen jobba man hela helgen kul lr så inte.. hade fan hellre hitta på något kul som alla andra...
var ju i sundsvall igår blev inte så mycke, albin fick en rosa tshirt och snygga vita jeans.. ooch en tröja från gina till mig..
plus att jag köpte två skor :) sen såg jag ett par sjukt snygga skor på bianco, jag blev fan kär i dom.. men hade inte råd med dom nu.. men nu ligger jag med ångest at jag inte köpte dom ... :(
sen blev de inte mycke mer.. sen så var de något som gjorde mig och bettan irriterad haha herregud säger jag bara helt sjukt... idag är de fint väder såjäkla nice med sol :D ska ta en promenad innan jag börja jobba. albin ligger här brevid och kolla på teve.. han ha nyss käka puffar han som han tjata om hela tiden..
ååh vill bara att allt ska bli bra, önska inget annat.. känns så jävla jobbigt. jag och mina tankar gör mig knäpp...
ibland önska man att man bara kunde stänga av så man kunde tänka på något annat en sekund men icket..
som sagt jag håller tummar och tår att de ordna sig....

ne nu ska albin och jag göra oss iordning...

puss hej


blondie


tänker...

meeeee...

vi <3

min dröm sko :(
ni är välkommen att köpa dom till mig :D

Kommentarer
Postat av: matilda

när ska vi ses gummman? :) känner att jag har massor jag vill prata med dig om :)<3

2009-04-29 @ 12:09:49
URL: http://matildaw.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0