på riktigt?!

Alltså vad är de för sjuk människa som skriver sådana anonyma kommenarer som detta till mig:

ja herregu stackars unge!!! Kanske skulle ha tänkt på de innan korkade människa....... De é bara å ta sitt ansvar hålla käft å sluta gnälla eftersom det var enbart ditt påhitt att ha den kvar har man alltid hört. Snart kommer nån reagera ringa soc å hämtar ungen som du behandlar den......


What?! För de föörsta om du nu tycker jag är sådan fruktansvärt dålig mamma, kan du ju stå upp för vem du är..
Alla gnäller ibland när man är trött och slut. Mitt påhitt att behålla ungen?! herregud är de enda jag ha att säga åt de..
Du måste vara en väldigt bittermänniska som skriver sånt här.
Och att soc skulle hämta Albin för jag är en dålig mamma, jo de är ju troligt..
Jag gör allt för han och efter som jag är själv, blir ju så att jag blir tvungen att jobba en del för att klara betala räkningar med mera, men kanske bättre att jag bara sätter mig på mitt feta arsle och lever på nån annan lr på soc..
Jävla idiot är de enda jag har att säga..

Kommentarer
Postat av: Behöver oxå barnvakt ibland...

Och vem idag behöver inte ha barnvakt på grund av arbete emellanåt? Dagis har ju trots allt bara öppet under den klassiska kontorstiden...Nä vifta ifrån dej dessa kommentarer, soc hämtar ju inte ett barn pga att modern måste arbeta. okunskap sitter människor med dessa åsikter på...

2009-08-14 @ 23:53:31
Postat av: Kikki

Ja, men va fan! Man blir ju förbannad för mindre alltså.. Hur kan folk ens få för sig att skriva en sån sak??

Haha, ja.. de stämmer! Mina tvillingar.. som jag saknar dom, undrar när dom tänker titta ut :P

2009-08-15 @ 18:24:22
URL: http://sarachristinnorberg.blogg.se/
Postat av: :O

Bry dig inte i det där, du vet själv att du är en bra mamma. Och bara för att du måste arbeta och tjäna pengar för att kunna försörga dig och din son så kan inte soc hämta ditt barn.

Tycker själv att du tar hand om ditt barn jätte bra :) de tycker nog de flesta!!

2009-08-16 @ 16:21:23
Postat av: Anonym

Om man ska omhänderta barn för att föräldrar jobbar o tar ansvar ???riskzon för sånt är nog de som missbrukar o är psykiskt sjuk o aldrig tar ansvar, de vimlar av sånna typer som inte ens socialförvaltningen tar hand om.Ja kan räkna upp flera som vi som arbetar försörjer med skatte pengar i denna kommun.Fram för hårdare krav på sjukskrivna o de som lever på socialbidrag.Där finns du inte med Emelie,så stå på dej ...

2009-08-17 @ 22:40:26
Postat av: susse

Det är bra att visa kämpamod för det som är sitt. Du kommer visa din son att det lönar sig att ta sitt ansvar i stället för som många andra gå på soc. Detta kommer göra att din son kan vara stolt över sin mor och lära sig själv att inte bli en slöis Jag tror det du visar nu kommer löna sig både för dig och din sons framtid. Med rätt inställning kan man ta sig långt i livet. Det har du

2009-08-18 @ 09:49:17
Postat av: sudd

emps, bry dig inte! du är bäst.

2009-08-18 @ 13:20:30
Postat av: Anonym

ja din son blir säkert jätteglad av att läsa din blogg sen!! nä ta du dig en grogg vetja!

2009-08-20 @ 13:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0