oh susie

snacka om man ha noll motivering att skriva här, lr ja de så mycke jag skulle vilja skriva av mig och säga.
men jag får tyvärr inte ut de ur min hjärna ut iställe går jag och tänker och tänker till min hjärna explodera..
känner att de är verkligen så drygt, vette fan vad man ska göra......
En sak händer men orden säger annat. jag bli helt förvirrad.
vill bara att allt ska vara bra.. de hade vart skönt. känner att mitt humör är så upp och ner hela tiden..
ena sekunden är jag glad, nästa stund är jag arg som ett bi och nästa så är jag så lessen att jag vill bara dra nå gammalt över mig. allt som sagt är så förvirrande.. vad ska jag göra? hjärnan säger ett och hjärtat ett...


*Jag väntar och väntar, men vänta jag på något som aldrig kommer bli endå?*

sen orka alla anonyma kommentarer som är bara taskig endå, om ni ha något och säga, stå för vilka ni är iställe......

Kommentarer
Postat av: kikki

Riktigt störande med taskiga kommentarer.

Tycker du ska stå på dig tjejen! Allt löser sig, förr eller senare!!



Kram

2009-02-21 @ 15:50:25
URL: http://christin.bloggagratis.se
Postat av: Angela

hej ja du jag håller med dej att de är väldigt drygt när folk skriver kommentarer men som sagt inte kan skriva vem de är.. Hoppas allt är bra med dej.

2009-02-22 @ 01:02:46
Postat av: Sandra

Fan vad glad jag blir av att höra att man är saknad. Jag såg bilder på dig och Bett från helgen ni var i sundvsall och gud vad party sugen jag vart:)



Mitt vik som jag har haft på platekompaniet här går ut nu på fredag så då kan jag lika gärna komma hem ett par veckor. Jag saknar er som fan!!!!



Så på lördag kväll är jag hemma i gamla Kramfors..



Cya soon..

2009-02-22 @ 14:14:06
Postat av: mammamu

Hmhmmh känner ju dej mest av alla här,o vet va du går för:)Låt inte en samling avundsjuka trycka ner dej.Du har mycket mer än många andra och är mycket populär.Du vet säkert som jag sagt vilka som är dina riktiga vänner ...Kramfors har inte världens smartaste innevånare,kriminella,missbrukare och psykfall,arbetsskygga m.m.så sträck på dej för du ingår inte i den kategorin av människor...

2009-03-05 @ 22:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0