angel

hej igen..

ha just sett klart oth och gg. började tänka lite, vem är jag?! Vem är Emelie?!
Hur ser folk mig? Vem är jag i deras ögon?

Tänk jag är nog väldigt många olika personer i folks ögon. Det var en person som sa till mig en gång att du är en annan person när du ha albin och inte. Det är nog sant med.

Jag mena personen jag är när jag är med albin är en stabil personen och vuxen och mogen.
När jag jobbar på terra cotta är jag en glad tjej som gillar olika klädstilar och vill synas.
När jag jobbar på gladan är jag den pratglada bartendern med glimten ögat som gillar uppmärksameten.
När jag är med mina kompisar är jag knäppa empa som kan säga vad som helst när som helst.
När jag är ute och festar är jag som vilken annan tjej som helst, dansar, syns och leker omkring.

så undra vilken Emelie jag är i era ögon?

ne slut på detta svamel ska hoppa in i en dusch nu tänkte jag.

puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0