men jaaaaaaa!

Lite trött jag blev nudå, står i duschen och ska duscha mig för att få lite värme. kommer albin och ska kissa.
hjälper han ska ställa mig i duschen igen? inge vatten?! What the fuck liksom.
står där mer frusen än innan och jävligt irriterad. ska gå och kolla strax om man kan få nå vatten tro.
hosta börja bli lite bätttre iaf. fast igår på jobbet trodde jag att jag skulle hosta upp mina lungor så de var ju ingen höjdare. så därför satt jag mig i gaderoben självmant för att få bara få sitta och ta det lugnt,.
men ikväll bli de baren som vanligt.

ääh skriver mer senare...


hej

Kommentarer
Postat av: Grannjäveln

Men en uppdatering tack?! ;P

2009-01-30 @ 07:50:12
URL: http://beet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0