paper planes

hmm vilken natt ha hostat och hostat så jag tror hela mitt inre jag skulle komma ut :(
sen så var man helt tjock i näsan så kunde fan inte andas heller. helt ljuvlig natt förstår ni..

men tog mig i kragen och ringde till mamma och bad henne om skjus till vårdcentralen. gud vad man känner sig helt strandsatt utan bil alltså... men men åker dit sitter i väntsalen med hundra till typ. Alla verkar vara sjuk?!
Albin gnäller och vill inte vänta och själv sitter jag och kallsvettas och känner mig så jävla äcklig bara..
kolla lite runt på allihop men blicken fastnar på en tjej och en kille som säkert var i min ålder.
sitter där som världens gulligaste kärlekspar (enligt dom)   själv känner jag bara irritation när jag ser dom.
MÅste man till och med sitta och vara putti nuttiga mot varandra när man är sjuk? ååh irritation gör att jag vänder min blick bort och orka inte kolla mer. på teven är de ett program om bajs? jävulsk intressant. efter 40 min väntan med både bajsteve och kärleksparet är de äntligen min tur. kommer in  till doktorn som börja kolla så allt är bra.
konstaterar att jag fått luftvägskatar, hmm jippi?! får gå iväg och ta blod prov med huua. känner hur hon sticker mig i armen och hur hon tar hundra rör blod. aja nu är jag less på vara sjuk iaf. så ska väl komma om jag kan börja jobba imorn igen, får man vila idag iaf.

förmodligen så kommer jag köpa mammas bil i eftermiddag så då slipper man känna sig så in låst..


"  Vart är du?  "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0