Rehab

hejhej.

Nu var det ett tag sen. förra året var de hehe :P
Orka inte ta nån speciell genom gång på vad jag ha gjort på sistonde.
Har jobba som vanligt, var rätt mycke runt jul, alla skulle handla klappar. Men de var roligt med mycke folk med.
Sen ha jag väl vart ut en gång med i sundsvall med bettan och malin. hade jävligt skoj, de var bra med folk.
Julafton fick jag fina klappar av familjen, fick en digitalkamera de var jag nöjd över :)
Har umgått med sötisen min.
Hoppas att 2009 blir ett bra med mycke lycka och tur.
2008 var ju ingen höjdare direkt, men men nu är ju alltid lugnt.

Ligger här i sängen nu och lyssna på justin och rihanna- rehab den är riktigt bra tycker jag.
ska strax åka och hämta albin hos mormor hon var barnvakt åt han igår när jag jobba. sen ska jag hem till mamma och lämna hennes bil, så ska vi försöka få igång min jäkla skrutt burk.
Fundera ju på köpa mammas bil så man ha en riktig bil.
Ska för övrigt jobba ikväll med, hoppas de bli lite folk, så tråkigt att bara stå och vänta på att de ska komma folk.
roligare att få jobba lite grann. Fast de är ju trevligt när jag och malin får snacka med. lätta hjärtat till varandra.
bruka alltid vara mycke vi behöver prata om, killar bruka ju vara de största ämnet.
Hur knäpp dom är och att dom aldrig förstå med mera hehe :P

ne nu ska jag åka hämta albin. kanske skriver lite senare lr imorn.

"jag hoppas inte allt bara är ett spel"

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0