skönheten och odjuret

hejhopp alla glada.

nu är ännu en helg av jobb över :) men ska jobba imorn i vanlig ordning hehe.
ha vart hyffsat med folk ihelgen endå på gladan över förväntan iaf.

idag ha jag inte gjort så mycke, malin och zeb kom förbi med pizza så satt vi och snacka om livets gåta killar hehe
alltid lika trevligt. malin åkte väl vid nio tiden. la mig i sängen för jag är hyffsat trött. :(
såg skönheten och odjuret ikväll gud så bra den är, kändes som när jag var liten igen.
Till och med föll de en och annan tår ner för kinden. den är ju faktis riktig bra.
Låg och fundera vad man ska ta för gammal disney film här näst.
i veckan är jag ledig nån dag så hade tänkt hälsa på sötisen min. behöver ju lite mys.
Ja i fredags skulle vi ju få igång min bil. så när vi väl fått igång den börja olje lampan lysa.
frågar juha varför han bah kollar oljan helt krut torr sticka bra där emelie :P
så åker på O:K för att köpa motorolja. köper två liter.
hem fyller i bilen. men när vi kolla stickan igen inte något nu heller. så ni kan ju tänka hur tom den var.,
åker tillbaka till O.K köper två liter till, personalen där bara kolla på mig. haha
heller i två liter till och då slocknar lampan iaf. så 4 liter motorolja för 500 spänn är ju inte illa. hmmz den där jäkla bilen alltså..

ne nu bli de en film till sen sova..
puss hej

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0