vi ska vara allra bästa vänner..

Jaha ännu en ljuvlig morgon med hosta. fast jag ska väl vara glad att jag inte hosta på natten så man får sova iaf.
Ska väl snart kliva ur min ljuvliga säng och klä på mig. gör mig och albin redo för dagis och jobb..
Märks att albin inte vart ¨på dagis på några dagar, man skulle kunna tro han ska klättra ur skinnet..

ligger här i sängen med datan i knä och kolla ut genom fönstret. Det enda man ser är en grå tråkig himel och nå löv lösa träd. konstigt man blir depptrimerad när man vaknar. i drömmarnas värld är de inte alls såhär iaf. hmm från de ena till de andra så stack dom mig så klart fel som dom alltid gör på mig. så nu är man alldeles blå i armvecket. ser ju jätte trendigt ut lr inte..

Jag ha tänkt på en sak. Igentligen är jag ingen tronde person sådär. visst tror jag v'äl på gud sådär men jag bruka liksom inte gå i kyrkan och sådana saker. men alltid när de händer något lr jag vill att något ska bli på mitt vis, då upptäcker jag mig själv sitta och be till gud. Inte för de någonsin gått bättre därför lr inget som jag märkt av iaf.-
Så varför fortsätter jag att göra de då? är det en trygghet man har att man vet att det finns något man kan be till?
Lr hoppet om att de kanske nångång bli som jag vill för att jag ber.


http://www.youtube.com/watch?v=i9hG3WCm-Pc

"Gud vad jag sakna allt"

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0