hurricane

hej alla..

låg nyss och kolla på the hurricane, måste ju vara en av dom bästa filmerna..
just nu ligger jag och lyssna på låten med bob dylan hurricane..
När man ser filmen blir man arg hur nån kan få sitta så många år i fängelse för något han inte gjort,,?
bara för hat är så starkt... när jag ser sådana filmer, dem får mig att tänka så mycke,,,
igentligen på vad mycke energi man lägger på fel saker.. hmm-..

Helgen spendera jag i sundsvall på gatufesten hade jävligt kul.. mycke skratt, fylla och tokigheter..
riktigt kul synd att de är ett år kvar till nästa gång nu, för mig känns de lite som  om sommaren är slut nu :(
fundera på om man ska hitta på något, sugen på att resa någonstarns är jag..
lr bara ta bilen sätta sig i den och åka bara åka bort och se vart man hamnar någonstarns..
ja vi får se vad morgon dagen visar.. nu är min lilla albin hemma iaf..
Känns skönt att ha han hemma, få se om han och jag ta en roadtrip någonstarns...

i övrigt ligger landet som vanligt likadant.. de är som att åka bergodalbana,..
jag vet vad jag vill iaf, och så är de och de kommer inte ändras.

."Michael Jackson - The Way You Make Me Feel !


puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0