iris...

hej..
tänkte skriva lite innan jobbet... lr ja ha ju jobbat sen tio imorse redan men vad fan?
jobba är ju så fucking jävla skoj, jag mena vad är en bal på slottet mot att jobba på gladan? HA!
jaja för övrigt sitter jag skratta lite för mig själv.. var en mamma med sitt barn i butiken idag..
dotter var upp åt väggarna flög omkring överallt.. sen när dom kommer till kassan och ska betala..
säger mamman till sin dotter ska vi fråga tjej om hur hon tycker du ha varit här i affären..
och hon säger såklart NEEEEEEJ!!! och de är exakt vad jag tänker också NEEEEEEJ!
men hon frågar endå, så jag säger lite tyst, nej jag ha inte märkt något speciellt..
får en blick av mamman.. ungefär tack ska du ha.. Men vad fan liksom? ska jag säga att någon
annans unge är pain in the as liksom?! de gör man väl endå inte..
aja även att mamman låter väldigt rolig när hon säger åt sitt barn... LÄGG UT AV NU...
haha lägg ut av.. haha låter väldigt roligt..
Och just därför kom jag och tänka på ett annat uttryck, som jag ha diskuterat några gånger..
jag var uppe i norr för nå år sen.. då säger dom ska vi bada bastu? Jag bah VA?! BADA bastu? what the fuck liksom?!
jag bah ska ni bada i bastun? haha för om jag ska basta.. säger jag väl ska vi gå å basta, inte bada bastu..
Kom och tänka på jobbet igen.. en grej man alltid säger till sina barn om dom gör något man inte vill i affärer är ju typ kolla nu titta tanten på dig, bli hon arg om du inte e snäll..
för nån månad sen var de en sådan insident i butiken.. står och viker nå kläder och ser ett barn med sin mamma..
mamman verkar lite irriterad på sitt barn och kläcker just den där : titta nu kollar tanten på dig och är du inte snäll blir hon arg.. dom kollar åt mitt håll, tänker tanten? kollar bakom mig och de står kanske nån tanten där.. men icke.. de är typ bara vi tre just där.. Så de är ju rätt uppenbart vem som är TANTEN, jo om inte jag.. TANT HA! jo man tackar,..
Hej jag är tan Emelie på 23 år om ni inte är snäll barn så ska jag jaga er med min käpp.. haha
Blev liksom ¨så förvånad, för annars bruka mammorna säga tjejen till mig... jag mena ung som man är ;)
Lr kanske dom borde säga bruden haha ;) Det bruka jag säga ibland när de kommer nå coola tanter.. hej brudar.. då bli dom så glad haha :)

aja nu blev de en hel novell också tänke ju bara skriva lite snabbt.. men men iväg till jobbet vare...

puss hej

"When everything seems like the movies...Yeah you bleed just to know your alive"
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0