run away bride...

ikväll blev de en film till coyote ugly hade nästan glömt hur bra den filmen är..
skratta lite när jag ser på den, tänk om vi hade gjort gladan till ett sånt ställe, fått dansa lite på baren och kasta lite flasker, ja jag tycker de hade vart en hit haha..
 men men dream on little girl.. men erkänn de hade vart en kul grej..
om fem dagar då dra jag, so long.. no more.. no more..
iblaand önska jag att allt var annorlunda men som jag ha förstått sså är de inte så,..
och jag ha förstått att de inte är mitt fel, man kan inte tävla mot någon/något man aldrig kan vinna..
lose our lose? inga bra odds direkt..

varför coyote ugly? jo för har du  någon gång gått hem med någon i fyllan, vakna dagen efter och kolla på din arm, och där ligger de något så ugly så du bara vill tugga av din arm? därför...

ne tack nu bli de nästa film,,, thanks  suckers..

.http://www.youtube.com/watch?v=Ab_IE_eXyTQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0