shove it

hej..

igentligen är jag nollmotiverad att skriva här nu.. men jag gör de endå..
glömde ju skriva i tidigare inlägg att jag ha lyckas fått parkeringsböter jipppi not..
men de e ju inte första gången och knappast den sista :(

i övrigt såg jag lilla sjöjungfrun härromdagen den e ju så bra :) gilla disney filmer är så mycke bra musik i dom.
fast den filmen slå endå inte skönheten och odjuret,..

åhh tänker ibland när de kommer i sånna gamla tanter och gubbar i butiken som förmodligen vart tillsammans hela livet. Att jag önska mig de med. tänka och få spendera livet tillsammans se sina barn växa upp och sina barnbarn..
gnabbas sådär som bara ett giftpar sen många år tillsammans bara kan...
ska jag sitta där med min gamla gubbe te man.. bägge ser ut som två russin och bråkar lite med glimten i ögat vem som ska ha tevekontrollen :D

ne undra om man ska fundera på vad man ska käka?

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0