tjockis.....bang bang

hejhopp..

ja vad ska man säga, ligger här i min säng med min tjockis katt..
låg och kolla på meet joe black riktigt bra rulle de.. vad mer kan man säga om den? :)
haha jag skratta lite för mig själv, var för en stund sen på OK och hyrde en film SJÄLV, de e jag i en nötskal de..
alla par står där med sina partners och bråka om vilken film dom ska välja, men jag får faktis välja själv wooohooo..
vilken tur jag har va, får välja helt själv vilken film JAG vill se.. men alla kollar konstigt på mig och dom tänker säkert, hon måste vara världens ensamaste människa där hon står och tänker hyra en film själv, men tror ni jag bry mig?
Nej för jag ger dom ett flin och tänker jag får välja vilken film JAG vill haha :P ne men de blev wallander iaf, nu få vi hoppas den e bra.. inte för jag kan diskutera filmen med någon sen men men :P
haha låter som jag älska min ensamhet men ni ska inte missförstå  mig nu.. jag vill också bråka om filmen jag ska se ;)
men men med tålamod och kämparanda ska de nog fixa sig hoppas jag..
ne nu ska jag se filmen och svulla SJÄLV :D

"How about no longer being masochistic
How about stopping eating when I'm filled up
How about me enjoying the moment for once
Thank you thank you silence"
 
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0