ego ego ego

hejhej..

alltså måste ju vara nå skämt.. tror nån där uppe inte vill att jag ska ha nån kontakt med omvärlden..
för jag har ju ingen mobil så ingen kan nå mig på den, sen funka inte min msn nu heller går inte att gå in på den..
haha nästan skratt retande på någotvis.. men men life goes on..
ha jobbat hela helgen helt slut var jag idag när jag skulle skynda mig och göra en smörgåstårta åt familjen som skulle komma och gratta mig.. fick ett present kort av mamma på änglamassage verka väldig intressant faktis... ska bli roligt att se vad de är sen..

ne nu ska jag sätta mig och spela lite supernintendo i min ensamhet.. hehe

puss hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har en mobil till övers som inte är låst om du vill låna den?? En gammal som iofs hänger sig ibland... men bättre än inget :) Skulle dö om ja va utan telefon ja! :P

2009-06-15 @ 09:49:44
URL: http://malindahlberg.bloggagratis.se
Postat av: Niklas

Tror att du har den sjukaste bloggen 2009. Höll på att garva ihjäl mej när albin blir överkörd av sin lastbil =)

2009-06-19 @ 11:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0