alltså hallååå?

jag bruka alltid försvara och säga att jag trivs i kramfors.. men de är sånna här gånger man bara vill spy på hela jävla stan.
Vem jag skriver om i min blogg lr inte att ni orka bry er alltså.. Ni tror ni vet så mycke men ni vet inte ett skit...
Sen forfarande ska ni skriva otrevliga jävla kommentarer, stå då för vilka ni är, så man kan försvara sig iaf..

Sen för er alla med era bekymmer vem de handlar om i min blogg. Det är inte daniel iaf...
kännes de bättre nu att veta, sover ni bättre om nätterna nu lr?
De är fan helt jävla sanslöst alltså...



Kommentarer
Postat av: Anonym

näee för jag antar att den det handlar om är b

2009-03-04 @ 16:34:01
Postat av: matilda

skit i alla idioter som bara är nyfiken och inte har nått eget liv själv! ta inte åt dig av nånting, det är dom som inte har nått liv och därför att dom är så nyfikna och ens orkar lägga ner tid på att kommentera. blää, idioter

2009-03-05 @ 15:30:42
URL: http://matildaw.bloggagratis,se
Postat av: matilda

hej gumman:) jag mår bra nu, jobbar massor hela lovet. hur är det med dig emelie? :) förutom alla idioter som snackar en massa skit! :/ ååh, vad kul att du tyckte min vovvis var söt, det är lillsyrrans hund :D vad ska du göra i helgen då? :) jag har inga planer alls ja. puss vännen

2009-03-05 @ 15:32:36
URL: http://matildaw.bloggagratis,se
Postat av: matilda

skriv blogg gumman :)

2009-03-09 @ 09:59:07
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0