Big city life...

hej mina sköna böner... vad är dages roliga då.. sitter här och käka godis och jobba på en tredje bilring.. :D men de härligt när man älska sig själv hur man än ser ut :D

vet att jag skriva om detta förut.. men de är verkligen underbart när man kasta av sig kläderna hoppar glatt in i en varm dusch, sjunger halsen av sig på en trallvänlig låt i duschen. man tycker de låter så jävla underbart.. men grannen brevid fundera ärligt på om jag försöker strypa min katt, men de skiter jag i, jag sjunge ju duett med tomas ledin. sen hoppar jag glatt ur duschen ut i hallen till mina speglar skåda mig själv i speglen och känner verkligen hur snygg man är.. dra in magen lite extra och tänker fan beach 2009 är mitt år... sen tar jag hår borsten och ha den till min mick och verkligen rocka loss som en rockstar.. jag mena är inte livet underbart just då? just nu vill jag leva just nu :D haha
 
i know i rock your world..

Jaja åter till något helt annat.. finns mycke sådana mode grejer hit och dit.. har ju snappat upp att de tydligen ska vara såååååå snyggt och sexigt med knallrött/rosa läppstift.. vad tänker jag då, what the hell.. skiter jag väl i... därför ska jag visa vad jag tänke köra.. idomin 2009 .. passar mitt blonda hår och mitt bleka ansikte..

 

Sen även de här med clark kent brillorna, jag förstå inte poängen med de.. men förr lr senare hamna vi väl alla där..
jag mena kommer jag se lika cool ut som denna snubb, då kör jag också på de...



Men även lite mer skvaller och nyhet jag ha hört att de härjar en ny terrorist på gatorna här på bruket, så de är bäst ni håller er inne annars kan de bli väldigt blött, jag ha hört att han är beväpnad nämligen.. så ser ni detta, lägg bena på ryggen och spring för livet... jag menar verkligen aaaaaaaahhhhhhh...



ja de var väl allt för idag då kära läsare.. men imorgon kommer jag tillbaka med en spännade berättelse om livet på en pinne.. så imorn samma plats samma kanal... nemen vad fan nu flög de förbi en ko jävel också.. måste undersökas.. hej

bankkonto:10.2 kr
karmakonto:1,5(ja de sänktes tyvärr idag när jag kastade ett bananskal på backen kom ju på kan ju vara nån stackars jävel som halkar och bryter benet, så inge mer vårdslöst kastande av bananskal, svennebanan liksom)

jag ha mer än halva inne, jag vill vara din glass, och du vill vara min slickepinne... tralalalala

"glöm aldrig att de bara döda fiskar, som simmar med strömmen"

Kommentarer
Postat av: Sandret

Haha fan vad sjuk du är alltså;p Men bra att livet på en pinne rullar på;) Nästa helg kommer jag hem. Vi måste boka date. Hoppas du kan vara ledig från jobbet på lördagen så vi kan ut och parta. Saknar du jätte mycket.



Cya soon



Puss

2009-05-27 @ 15:28:32
Postat av: Tina

men herregud va lycklig jag blir när jag får läsa såna här inlägg! när jag va in sist och kikade så va de bara en massa depp men nu börjar jag känna igen emelie :D



keep up the good work, today you made me smile :D

2009-05-27 @ 17:42:25
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0