Jag fatta allt och ingenting.......

hejhopp gott folk..  händer då?
Just nu sitter jag men en riktig go paj och smaska i mig, var så hungrig så jag trodde jag skulle dö..
jag mena vem fan vill svälta sig.. halllå?! så smal som jag är borde jag ju gå upp några kg.. haha
Jag är ju sååå nöjd med mig själv blablabla.. och jag är så här smal fast jag äter vad jag vill, lr hur? haha
opps nu ramlade de lite paj mellan mina tangenter ääh de blir säkert bra där.. kan min  hus mus få lite mat med..

Jaha vad ha de hänt för skoj idag då.. åkte och lämna mina vinter däck hos mamma.. de var otroligt givande. tappad eett däck på min fot så jag trodde den blev mos, de kallar jag bra karma not.. sen var jag och albin på hemköp och handla.. står jag i kön och sucka för mig själv för den är såååå lång.. men helt plötsligt ser alla ljuset när dom tror en ny kassa ska öppnas alla springer för att hinna först, jag hinner inte ens reagera.. men vad händer kassan öppnas inte.. så alla får gå tillbaka och där stå jag med ett stort hånn flin tvåa i kön, de där kalla jag bra karma haha :P
för övirgt leker livet, jag ha de rent och fint hemma, en kyl fylld med gammal mat, ett trasigt fönster och en smelly cat, och två bilringar på min mage,  jag mena vad mer kan man begär här i livet. Jag måste ju leva dröm livet...
Ne men nu jävlar blomma löken, flög en gris förbi.. måste nog kolla på de närmare.. seee yah...

Konto: 7,20 kr
Karmakonto: +2,5  (bara för jag var så otroligt snäll och "lämna" en tia i växelatomaten när jag sola + när jag stod i sporttop vid ån idag när gubben gick förbi )

"Glöm aldrig att de bara är döda fiskar, som simma med strömmen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0