jag talar ut....

Ok
Vaknar i gryningen fixar till frisyren igen
Kollar mig i spegeln de e samma gamla syn igen
Kokar en kopp te och bläddrar genom skvallerpressen
Tänker att de orkar med, men faller själv för frestelsen
Å talar ut
Jag talar ut

Ok
Många många tusen tusenlappar senare
Nya bröst och läpparna är botox förorenade
Huden känns nu lenare Och ansiktsdragen renare
Ringer upp till Se&Hör
Tjena tjenare och talar ut
Jag talar ut ........


Jaha ännu en helg är här.. ser väl lika ut som vanligt. ska jobba på gladan wooohooo otippat..
är så trött och less, kan de hända något? vad som helst bara hända något?
kom och ta mig med storm och röva bort mig.. skulle du fråga skulle jag släppa allt och följa med,
vart du än ville. men de verka vara hopplöst.. känns lite som jag försöker och försöker men du bara backa..
hoppas de förändras snart...
albin ligger här på golvet brevid överkörd.. garvade när jag såg hur han låg var tvungen att ta en bild jag tänkte lägga in.. :P

aja fundera på ta tag i mina vinterdäck och byta dom kanske :P

puss hej






Kommentarer
Postat av: sudd

haha, albin! va kul, grymt bra bild. vad tror du om P&L? jag har bokat och ska åka! häng med!

2009-05-18 @ 19:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0