stjärnan som lyser starkast!!!

tjollahopp!

Nu sitter man här igen och ska berätta om min givande dag som har vart så händelse full lr ? haha

Började med att jag klev upp på morgonen och skjusa albin till dagis.. sen hem käkade en riktig fruktost sen åkte man till jobbet och börja städa de alltid lika kul, fast de är endå rätt lugnt jobb.. går runt och städa och lyssna på musik så :) sen när man var klar med de åkte hem en sväng sen hämta jag albin på dagis.. lämnade in min en gångskamera som är från förra sommaren på fredag får man se vad de blir för roliga bilder :) Sen åkte vi hem, bea lagade mat medans jag tvättade sista tvätten.. hehe vi är som ett gammalt gift par vi för fan hehe.. Sen så köpte man lite gott sen har vi glott på teven hela kvällen.. ska strax gå och sova för imorn ska man upp och jobba igen huuua.. man inte van detta alltså hehe...


puss och hej..

"hoppas"

Kommentarer
Postat av: sandret

hej tjejen nu måste du göra en länk till min blogg så fixar jag en till dig=) Kram

2007-04-23 @ 11:47:38
URL: http://spetsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0