skavsår och mazariner!!

Hejhopp alla glada läsare ehehe :P

Ja vart ska man börja fredag då hände de inte så mycke bea och jag satt här hemma och glodde på film och tryckte i oss massa snask.

Lördag: Albin och jag klev upp rätt tidigt åt frukost sen bara lekte lite och läste böcker. sen så skulle albin sova en stund och jag hade precis lagt mig för att sova men då knacka de på dörren.. Kom mamma syrran, och brosan på besök.. satt vi och prata ett bra tag och skojj lite. sen så åkte bea och jag och köpte pizza innan jobbet. Sen börja vi göra oss iordning men tror du vi var klar i tid lr? Ne precis vi kom försent som vanligt. Sen så jobbade man från 18:00 till 03:00 jag skämta ju inte när jag säger att jag typ fick krypa hem för hade så ont i mina fötter fast man fick ju pengar får ju tänka så.

Söndag låg man mest hela morgonen i sängen och sov var så jävla trött.. Var precis påväg att kliva upp då knacka de på dörren var melly och roger som kom.. Kan tänka mig att de var inte sådan vacker syn han såg, emelie i en ful stor kofta håret åt alla håll och gamsmink haha.. sen var han här en stund sen skulle han åka hem till sthlm igen. Hade också velat åkt ner. Men jobbet kallar menmen.. sen så var bea jag på punkten och käka. sen skjusa vi rikard och marlene till bollsta.. köpte massa snask till kvällens filmer.. sen ringde kikki som satt hemma hos mig för en viss Emelie låser ju aldrig sin dörr.. Bea klippte lugg på henne fint fint. Sen såg vi tusen bröder återkommsten den är så himla bra..

Skjusade Albin till dagis imorse sen ha jag solat ska väl åka och träna snart hade jag också tänkt. sen måste jag fixa lite ärenden.. Sen har min jävla skit mobil gått sönder den bara hänger sig hela tiden.. folk komma inte fram när dom ringer och sånt. Hata jävla skit 3 för jag har nu två abonemang med dom och mobilerna funka inte.. men nu ska jag skicka in denna så man få en riktig mobil.. Sen har albin börja säga ´skojja Eller haha gullunge.. sen säger han också Äre så..hehe dom är rolig dom små liven..

Nejnej´nu ska jag göra något vettigt..

Puss hej

*Livet livet livet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0