helgen bravader...

hejhopp.. nu är man här igen.. har ju brutit mitt löfte igen om att bli duktigare att skriva :(
Förlåt förlåt :P

Men allt är väl bra här förutom att man inte tränat på år och dagar för att man är inte riktigt hundra i kroppen än :(
Men men kan ju hoppas man bli de snart.. helgen ja vad gjorde man då..
fredags gjorde man inte specielt mycke var hemma och tog de lugnt bea jobba som man la sig tidigt..
Sen lördag var de dags för fest.. började med att man var hemma och gjorde sig iordning jag och bea.. sen så bar de av bort till sandra.. där de var ett litet gäng som fest.. Men ack så trevligt vi hade.. var ju alla mina brudar där så :) så dansa vi och sjöng.. sen fick ju sandr aoch jag höra lite lasse stefanz också :)
Sen blev de nu ner gång till kamm jag fick ju gå ner *host* men de gick snabbt endå förutom när bea och jag for och drog upp klänningarna på varandra fråga mig inte varför men haha.. sen väl på kramm hade jag kul med fast de var inte så mycke folk men...

sen söndag åkte man hem till mamma och fira elvira som blivit hela nio år tyckte de var igår hon var värsta lill tjejen :) När man kom dit så böjds de på smörgåstårta fy fan vad gott.. tror jag åt upp halva tårtan själv haha :)

ne nu ska jag vara social med bea och jocke och se på teve med dom :)

Pics från lördag och söndag..

puss hej

Lördag
image41
hehe tjejgänget från festen mallan fattas dock..
image42
Jag kan mina moves haha :P

Söndag
image43
söt kusinerna
image44
samma..
image45
Elvira i dagens ära :)
image46
Älskade mamma med bebben :P
image47
Min älskade mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0