tike tike kardi

Hejhopp min stackars läsare :P

har vart dålig på att uppdatera jag vet och jag ber om ursäkt för de... Haft för mycke och göra *host* ;)
Förra veckan ahd ejag syrran på jobbet med mig, för hon skulle ha praktik så då fick hon vara med mig,,
de var jävligt bra för jag hade så mycke och göra den veckan :) förra helgen jobba jag hela helgen så hände väl inget specielt kul.. lr jo söndag och måndag bägge dagarna var jag i sundsvall och shoppa.. :)
blev en hel del faktis om jag inte minns fel så blev de : 4 klänningar 1 par pumaskor 1 par addidas mysbyxa, två munktröjor, en topp och en vanlig tröja och lite annat små plock.. sen massa fina kläder till Albin.. :)
sen har jag bara jobbat i veckan har väl typ inte gjort något skojj.. Ikväll ska man iaf gå ut på markoolio hehe inte för att de han men att de är kramm och många som ska ut.. sen ska ju alla mina brudar ut så då måste jag ju.. Fast igentligen borde jag ligga hemma och kurera mig.. för ha vart så dålig i flera dagar nu.. ont som fan i huvudet och i näsan och illa mående och kall svettas.. så inge kul.. börja fundera på att jag tror jag ha bihålleinflamtion så ha de inte blivit bättre till på måndag ska jag gå till doktorn.. men med tanke på att jag ska gå ut ikväll lär de knappast bli bättre lär väl vara som en död sill imorn.. Sen vad ska man ha på sig ikväll?! ha ju köpt massa nya kläder men är inte sugen på ha någon av dom fan vilken beslutsångest :( ibland önska man att man bara hade haft ett plagg hade man inte behövt välja :/

ne nu ska jag väcka bea som tydligen sover middag :P sen ska vi hämta min lilla syrra som ska passa albin ikväll.. men först ska vi fixa hennes hår.. vilket inte ser specielt fint ut nu haha :P

aja ska bli bättre att skriva..  Fan glömde skriva de.. Albin har klippt av sitt långa hår.. han ser så stor ut nu hehe.. bea klippte han och jag fick locka han med film godis och saft haha...

Här kommer en bild på ny klippt albin...

image40

Kommentarer
Postat av: saskia;)

haha, baby... varför inte skriva mer? ;) vet du hur mkt jag saknar norrland lr!? ;) ringer i morgon i nyktert tillstånd ;) pusspuss

2007-10-07 @ 03:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0