voglia di dance

hejhopp alla glada..

idag är de söndag och de är värsta ovädret på g ser ut som himlen ska trilla ner..,. mnen men lika glad för de är jag,, fett trött är jag också.. jobbade igår men när jag kom hem satt jag och bea och snacka till typ halv fem.. sen imorse lr typ förmiddagen kom jocke och knacka på skulle hämta sin laddare.. jag var hur sliten som helst fick fan gömma ansiktet när vi gick till bilen för att hämta den.. Sen ha väl vi inte gjort så mycke bea och jag idag.. legat i soffan och glott.. käkade en sallad.. lr jo vi ha tagit två nya katter, jo vi är sjuk jag vet men dom är så himla söta har i inte döpt dom än men dom får kallas bebisarna så länge :P
bild på kissarna
image20

I fredags var vi ut började med att vi var i bollsta och drack de var kul faktis.. natta var uppe från sthlm så de var trevligt.. sen åkte vi ner till gladan och där gick de väl mest bara utför för mig,, blev så jävla full fatta inte hur jag lyckades.. men fick tag i skjus hem så man slapp gå iaf.. väl hemma la jag mig och sov på en gång var så jäkla dålig.. men kul hade jag :)

bilder från i fredags
image21
hehe ingen komentar :p
image22

image23

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0