Vad händer nu?!

hej alla glada..

Solen skinner och jag blir så jävla glad över det iaf.. finns det något bättre? det ger en gott humör iaf..
sen en bra låt som Hästpojken-caligula :) Har städat och tvättat här hemma idag för att försöka förra bort mina tankar från annat.. sen har jag även glott på one tree hill avsnitt.. tänk om det kunde vara som i serierna, att det blir ett lyckligt slut?! aja..

Igår fick jag ett samtal som gjorde mig väldigt glad.. Det var på tiden att du tog ditt förnuft tillfånga.. Jag vet att igentligen borde jag kanske inte bry mig?! men det är svårt det med.. Blev väldigt glad iaf.. Fast fick även en underlig känsla, vad kommer hända nu? kommer jag få träffa på dig? kommer jag få några svar på nå frågor? lr kommer vi inte alls se varandra? bry du dig ens om att vilja veta något? ja så många frågor men inga svar just nu..
Men jag hoppas väl igentligen på få träffa dig och bara få prata ut lite, kanske skulle behövas?!

Nog om detta nu.. Var ju ut i fredags hade väldigt skojj faktis :) orka inte lägga ut alla bilder nu.. lr det var väl inte så många för batteriet dog ju såklart.. sen ikväll ska lillsyrran och jag börja i boxning, det ska bli skönt.. att få slås lite och få ut alla känslor och bara slå och slå tills det inte finns något kvar..

ne tack för mig orka inte skriva mer nu...

"This is what I thought, I thought you'd need me.
This is what I thought, so think me naive
I'd promised you a heart, you'd promise to keep.
Kiss my eyes and lay me to sleep."


puss hej

       






Dom som får en att le :)

Kommentarer
Postat av: carro

hej!;D jo det var trevligt igår :D haha.. aa, det kan man ju lugnt säga ;) har du haft en bra helg? :) Kram!

2008-04-06 @ 23:03:31
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Anonym

ok. Jag kan stå för vem jag är. Jag är Therese wallin/frykman.
Och till bea om du läser detta: Sorry, men jag kunde inte hålla tyst längre. Det bästa hade varit om du själv stog för vad du gjort när det endå kom fram för då hade jag och kanske många andra tyckt att du va en bättre människa.

2008-04-06 @ 23:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0