Aprilhimlen...

hej..

vakna alldeles nyss. har så jävla ont i fötterna bara pulserar alltså :(
kom nog inte hem förns fem i natt. vart en lång kväll/natt mycke folk och inte en lugn stund :(
men men nu är helgen avklarad iaf :) Först skulle ju b och p komma och gå på gladan men så blev de inte.
var ju tråkigt hade ju velat ha b här men men...


låg precis och tänkte, alltså jag får nå fel på mig själv och min hjärna.
När personen inte svara tror jag atomatiskt nu gör dom nå dumt, när man är ute och super då gör man också de.
Jag ha tappat all min tilit till killar, jag är så rädd att bli sårad igen och bortgjord.
Även om man inte ska känna så men, när alla vet och ingen säger något,, känner man sig bra dum.
Jag vet ju själv att man kan jjuu inte dra alla killar över en kant. jag mena bara för man haft nå idioter behöver ju inte alla vara de. Jag mår ju bara själv dåligt över tänka på de och de inget jag själv kan styra över om de händer något.
Man får bara hoppas och tro på att de dom säger är ärligt.


Jaha strax ska jag åka och hämta albin hos mormor sen ska vi väl bara hem och ta de lugnt förmodar jag.
Kanske åka iväg och handla en sväng sen. Sen imorn börja en ny arbetsvecka jag kan ju inte påstå att jag är väldigt sugen på de efter denna helg men vad ska man göra :(  man måste ju jobba här i livet.

puss hej

"uppsnärjd i de blå"

Kommentarer
Postat av: Beet

Uppdatera blööööögen, plz ;)

2008-12-14 @ 22:21:54
URL: http://beet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0