bio och shopping..

Nu är man i sundsvall iaf hos B.
 
Påväg ner till sundsvall bli de nå knas med bilen iaf, gick fan inte svänga så fick köra sakta som fan sista biten.
så nu våga jag inte köra den förns jag ska hem får se hur de gå, får be till gud att man komme rhem med den iaf.

Sen åkte jag och b till birsta skulle handla lite julklappar men en viss herre har inte sådant tålamod att gå i affärer så man får skynda sig, annars bli han som ett litet barn haha :P

sen åkte vi handla en jacka till mig så nu ha jag en varm vinterjacka iaf :D nice nice. sen åkte vi och käka lite granna och sola. för b tycker jag är så blek så han tvinga mig att sola haha ;) sen gick vi på bio, twilligt den var jävligt bra faktis :)
var som fast i filmen hela tiden :) så den tycker jag ni ska se.

nu ligger jag i soffan med min data i knä medans south park är på teven och b sitter vid sin data.
ska se om han kan komma hit till soffan snart så vi kan se nån film snart. orka inte sitta vid datan mer.

aja puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0