det står en pajas i min spegel

ingentligen har jag inte så mycke att skriva men min kära vän bettan vill att jag ska uppdater lite :P
Ja man ha ju lyckas dragit på sig halsfluss lr som läkaren sa grov halsfluss.
Det är ju så typiskt min tur, jag blir typ aldrig sjuk men när jag väl blir de så bli man riktigt sjuk.
Har ju inte tid att vara sjuk. ha ju vart hemma från jobbet både igår och idag bli de imorn med. sen på fredag tänkte jag ta tag i detta och gå på jobbet. då får jag fan vara frisk alltså. Börja redan i söndags kände jag när jag vakna att man hade ont i halsen men tänkte inte mer på de men sen blev de bara värre och värre. när måndags morgon kommer kan jag knappt prata längre och inte svälja men plågar mig igenom dagen på jobbet och tänker men imorn är de bättre iaf.
Men då kunde jag inte sova på hela natten så de var bara åka till vårdcentralen de första jag gjorde på morgonen och där konstatera dom på en gång att de var halsfluss så de var ju inte så mycke att bråka om. pencellin blev d eiaf.
åkte till jobbet men blev inte där mer en 30 min för sen kom emma och fick byta av mig. var ju helt död även om jag försökte hålla skenet uppe. kom hem och föröskte vila. sen kom min kära bettan över med mat till mig. du är en ängel gumman :)

ihelgen ska man jobba på gladan som vanligt så måste ordna barnvakt till pojken min. sen bli de ju att man måste ordna barnvakt till veckan med. bli ju torsdag,fredag och lördag. så nån som vill vara barnvakt? känns som de bli lite svårt. sen kommer familjen byström och hälsar på, på juldagen och annandagen med. ska bli väldigt kul de med :)
vi har ju alltid skojj tillsammans hehe..

ne nu ska jag försöka vila lite, har ju fan ont överallt just nu. you know why bettan hehe :P de gör ooooooont...
buuuhuu poor me...

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0