hem till verkligheten!!

hej mina kära vänner...

Nu är man hemma igen.. visst det är skönt att vara hemma. men hade lätt kunnat vara kvar
nå dagar till.. Hade så jäkla kul,., fast då hade jag väl festa fler dagar i rad, och jag är fan nog trasig nu haha
så jävla trött ha inte sovit många timmar dom här dagarna haha.. Tänkte ta mig i kragen imorn och lägga in bilder och skriva om hela resan ;) har ingen ork nu skulle vart i sängen redan vid sju igentligen har legat och halv sovit på soffan tills nu.. men tänkt lägga mig sova nu.. träning imorn.. måste ta nya tag nu.. måste träna hårt nu innan tatueringen kommer ska komma på plats ;) Men en sak kan jag säga fy fan vad kul jag hade var riktigt lyckat..
Aja uppdaterar imorn .. puss hej


Fort minor- where´d you go 

"where´d you go, I miss you so. seems like it´s been forever, that you´ve been gone. Tired of sittin´and hatin´and makin´these excuses. For while you´ve not around, and feeling so useless, it seems one thing has been true all along, you don´t really know what you got ´til it´s gone, but when you come back I won´t be here"


"he´s cold and he´s cruel
But he knows what he´s doin'
Knows just what to say
So my whole day is ruined"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0