A who dem want blame!

hejhopp alla glada...

Nu sitter man här bänkad framför datan igen.. no life yes :P
Igår åkte jag och träna och tog med mig albin, men hör av häpnad det gick faktis bra.. han satt där och kolla när jag träna.. fast jag kände mig lite stressad för han lär ju inte tycka det är så kul att sitta där hela dagen.
Sen åkte vi hem käka och diska och fixa lite.. sen så ville angela att vi skulle komma förbi på lite kaffe.. Det var trevligt att sitta och snacka faktis.. Jossan är så söt hon försöker verkligen att få leka med albin men han är ju så blyg så det bruka inte gå så bra.. men men :P Sen när vi kom hem blev det att bea och jag att och snacka bara så vanligt innan vi gick och la oss.. Det är roligt vad bra vänner vi blivit med tanke på att vi endå int ekännt varandra hela livet,... Men ibland känns det som så :P Som ni säkert läst i beas blogg så ibland känns det som vi är som en person nu mera.. Det händer oss alltid samma saker samtidigt.. sen är vi med varandra jämt.. bor med varandra,jobba med varandra, umgås med varandra hahaha ja det är sjukt.. Jag kan tänka mig att folk ser oss som ett.. som att dom aldrig säger ska vi ringa Emelie utan ringa Emelie och bea haha. 
Men bea är en av mina bästa vänner och jag lita på henne till hundra procent. Jag uppskatta henne väldigt mycke och vi har alltid sjukt roligt tillsammans.. men visst vi har våra despyter också men jag mena är man med varandra jämt så är det inte så konstigt :)

Sen har man ju typ inte kunnat sova inatt för en viss albin strömberg har hostat så han tappat andan flera gånger.. Så lite nojig man blev.. Han försökte liksom ropa på mig men man hörde att han inte fick nå luft.. så jag kunde inte sova låg bara lyssna hela tiden att han andades.. ne ussch vad hemskt.. aktuten dom tyckte bara att jag skulle forsätta ge han den där jävla skit hostmedicinen och ge han vatten.. ja betrygande det känns när han tappar andan.. :( Men idag ringde jag vårdcantralen så vi ska få komma dit igen.. och denna gång hoppas jag fan att dom kommer fam till något.. Ett barn kan ju fan inte gå runt och hosta jämt.. Aja vi får se hur det går sen idag, albin gilla ju inte allt för mycke att gå till läkaren :( Sen ska jag iväg och träna också är det tänkt.. nu är nästan veckan slut så då har man tränat varje dag och det känns väldigt bra faktis.. att man har kommit igång igen.. Och för er information har jag fortfarande inte ätit något godis.. Två dagar och äter jag inget idag bli det ju tre och det är stort för att vara mig.. Förstå att ni tycker det låter fjantigt. Men för mig är detta fruktansvärt jobbigt.. jag sitter typ nästan och bli skakis och det enda jag tänker på är godis. Men bea och jag har bestämmt att vi ska ha ätar dag på söndag. Så just nu är min önskan att det ska bli söndag så jag kan proppa i mig godis :) Nu stå albin glad som ett tok och skriker det nööööa det nöööa.. det snöare väldigt mycke nu-.. aja men jag ska käka frukost nu tänkte jag..
Föresten det höll jag på glömma nån jävla idiot har kört in i min bil så det är en jätte stor buckla in i bakdelen lr typ precis efter dörren där bak fan så irriterad man bli.. bilen börja se ut som en rishög.. aja fundera på om man ska skaffa nån ny bil snart..

Man tänker ofta om bara om bara... Just nu tänker om det bara kunde gå som jag vill en enda gång..
Ibland önska jag att jag var typ 5 år igen och mitt största bekymmer var när kläningen på dockan inte passa
lr att man inte fick den mat man ville ha..Och då kunde man krypa upp i mammas knä och grina lite. Ofta tänker jag att jag absolut inte vill bli stor för sorgerna och ansvaret och allt som har med det att göra orka jag inte med känns det som.. Jag sakna tiden när man bodde hemma hos mamma och med syskonen.. minns då önska jag inget annat än att flytta hemifrån men nu sakna jag dom varje dag :( Flyttade endå hemifrån när jag var 16 år så det kanske är lite tidigt...

"varför är det regn hos mig, när det är sol hos dig?!"

 På väg till träning...
 Min stjärna...
 Nån som alltid ställer upp...

Kommentarer
Postat av: stine

Hej ta gärna en titt i min blogg, jag bloggar om mode som passar allas plånböcker, nytt och fräscht vårmode.. kram

2008-01-24 @ 10:52:52
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0