so fucking blurry!

Alltså fy fan.. kan inte sluta tänka, hur mycke jag än vill stänga av.
ne det går inte, ne jag orka inte. fan också varför ska det vara så här för...
Jag tror ena sekunden att allt är bra, och att jag börjat kunna tänka på annat.
men från igenstarns kommer det alltid upp något som får mig att tänka igen..
Det spelar seriöst helt enkelt ingen roll vem det är.. jag vill inte.. jag orka inte...
Alla tror att man är glad och inte bry sig. men i själva verket så mår jag piss...
Jag älskar dig så fruktansvärt mycket, att ibland gör det så jävla ont att jag inte vet vart
jag ska ta vägen. Ska det vara så? att man står här men hjärtat krossat för vad?
För ingenting? för att man trodde något var bra? fast det aldrig var det? igentligen var de hela en lögn?
alla ord var bara lögner? Ibland önska jag att jag bara kunde spola tillbaka tiden.
kunde man gjort något annorlunda, lr skulle du gjort samma sak igen?!

Älska mig, älska mig, välj mig.. ta mig......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0