crash...

nananana aaa wee gone crash..

Ha vart blogg vila ett tag, av alla olika anledningar men den största är väl att jag inte kännt någon motivation att
skriva blogg överhuvudtaget. Känns som man bara skriver ner massa dravel som ingen vill läsa endå.
Tänkte ta tag i detta och börja blogga igen, iförsig kommer de bara vara dravel nu med.

Idag har jag väl inte gjort allt för mycke intressant, vakna rätt sent, sen upp och städa lägenheten i ren frustration.
Sen var jag hem till mamma och käka middag, var trevligt alla var hemma till och med mormor. Lr ja inte elin, sakna dig lill sis. Sen åkte jag hem slängde mig i soffan och glodde på filmen onskan den är riktigt bra faktis, fast många gånger bli man riktigt irriterad och vill bara hoppa in i filmen och göra något.
Nu sitter jag här, givande dag va :P intresseklubben antecknar va :P

Sen har jag kommit igång med träning igen med, tränade både i fredags och lördags.
Känner att jag ha svullat alldeles för länge nu, måste ta tag i detta.
Sen har jag tagit ett beslut om en sak, som jag ha velat gjort i många år nu.
så när jag ha tid, förhoppningsvis i veckan ska jag gå in på banken och prata med dom.

Förövrigt glider väl livet på rätt bra, lr ja vad nu bra är?!
Blir så less på mig själv ibland. Du har har verkligen fucka min hjärna totalt.
Jag kan inte lita på någon, får bara dumma tankar och förstör för mig själv.
Jag hoppas innerligt att jag inte förstör för mig själv denna gång iaf, jag vill att de ska bli bra för mig, för en gångs skull.
Orka gå runt och tro något, jag kan ju endå inte styra över de liksom.
Så nu är de bara att glida och försöka lita på vad jag själv känner.

Sen blir jag bra less på folk, hallå liksom?!
Om en människa ligger, ska man fosätta sparka på den då lr?
Jag ha då lärt mig att man, står bakom dom som ha de svårt och behöver hjälp.
Jag kan inte hjälpa att jag har för mycke samvete för mitt eget bästa, man kan ju försöka iaf.
Ibland är dubbel moralen bara för stor hos vissa!!!!!

aja ska väl tacka för mig denna gång och forsätta lyssna lite musik och läsa min bok.

puss hej


Kommentarer
Postat av: Beet

Åh de var så skönt att vi hann surra en stund idag my love. Oavsett vad så har vi ju alltid varann, right? :D Och det är jag såå glad för! <3

2008-11-23 @ 22:58:54
URL: http://beet.bloggagratis.se
Postat av: kim eriksson

Jag vet faktiskt inte, det var iallafall några företagare från arvidsjaur som var med till Italien !:)

2008-11-23 @ 23:46:27
URL: http://kimrobineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0