sjuklingen....

hej alla glada..

själv är man mindra glad pågrund av de ena och de andra... men men
är sjuk som fan alltså.. hosta,början till öroninflammation snorig ja allt...
jag som var så gladan jag hade sluppit detta men icke..
dagen börja inte så bra, börja md att chefen ringer från terra cotta morgonen hade försovit mig...
fatta inte hur det gick till men,, blev bara en kvart sen iaf.. men fick gå hem efter två timmar för var så dålig.
sen ha jag fått säga ifrån mig gldan ikväll med. började ju redan igår kväll.. jag har ju lock i öronen så jag hör ju inte ett skit.. så bli svårt att stå i baren då.. bara frustrerande så är ju lika bra man är hemma.
men känns sjukt. första gången jag är hemma från gladan för jag är sjuk.. känne rjag bli rastlös fast jag är helt slut.
men ska väl vila framför en film ikväll tänkte jag.. lika bra de...

sen i förrgår var jag och gadda mig igen hehe börja bli mycke nu. blev fyra latinska ordspråk på underarmen.
blev riktigt bra, riktigt nöjd är jag. skulle ju ha sex men de fick inte plats på min biffiga arm hehe.. :P
ska lägga ut en bild på den men den blev inge bra på bild mycke bättre i verkligheten..


ne nu ska jag städa undan lite innan jag lägger mig..

puss hej







thea och albin

lillasyster hehe

min och mammas humår.

Kommentarer
Postat av: carro

fan vad fin den var!:D

2008-10-13 @ 01:48:14
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0