.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.

duktig jag är att uppdatera.. bara för jag ha noll motivation som vanligt över denna blogg..
kan man ju fråga sig varför man ha en om man endå inte ska skriva.. bra fråga men ibland kommer  man ju in i
sådana perioder när man skriver typ hela tiden..

fast för tillfället som sagt är de noll motivation som gäller.. helgen ha bestått av jobb.. fast jag ha endå haft en bra helg av en anledning ;)  hoppas bara de ordnar sig.. vill inget attt.. fast som de ser ut idag verka de inte som så, inte ett pip alltså? varför?! hjärnan går konstant på hög varv.. tankarna är jobbig. men men nu ska jag ut och gå en sväng..
sen vid tre hämtar jag bettan på jobbet så dra jag,bettan och albin till birsta för lite shopping.. lr bettan ska väl shoppa jag får väl mest kolla på för jag är inte så rik för tillfället.. :(


aja hej

"your my angel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0