Bed of roses

hejhopp igen..


ska göra ett försök igen då.. kom hem från jobbet för ett tag sen.. är rätt trött har ju haft ont i mina ben hela dagen..
har kännt mig som nån gamgumma hela dagen på jobbet, fort man skulle böja sig ner efter något höll jag på dö..
Det är ju så att jag ha vart ute och gått två dagar i rad och de märks att jag inte gjort de på ett tag för nu ha jag så jävla ont.
men men de ska bli ändring på de, ska börja på verkstan igen hade jag tänkt, nu ska de bli hård träning tänkte jag :)
För övrigt ska jag iväg och jobba sen igen på gladan.. så ska åka med albin hem till mamma om ett tag tänkte jag..
sen ska jag jobba på gladan på lördag med, börja redan fem då.. plus att jag ska jobba på terra cotta innan med..
åh känner att jag gör inget annat än att jobba, fast nånstarns tror jag att jag gilla de, eftersom jag forsätter på sammavis hela tiden..  tror nog att jag skulle bli knäpp av att bara gå hemma.
iförsig hade de ju inte vart helt fel att åka utomlands i två veckor. hade jag inte tackat nej till..
Få se om de bli något framöver...
Få se vad som händer framöver överhuvudtaget, kommer bli en del förändringar.. Få se vad som händer i mitt liv och vart jag och albin tar vägen.. jaja lär väl skriva mer om detta sen här..

Ja i övrigt är väl allt som vanligt varken fram lr bak lr upp lr ner.. bara samma..
Fan vad sugen jag är på att gå ut och fest och umgås med mina brudar..
känns som de var hundra år sen jag var ut.. okej nu överdriver jag de var ju inte hundra år sen var ju på gatufesten men de var ju ett tag sen nu.. sen känns de som alla är ute hela tiden kanske därför de känns som hundra år sen för mig..

Jaha nu ha man bara skrivit massa skit som vanligt inget intressant lr viktig överhuvudtaget..
för jag ha no life, så finns ju inget kul att skriva om hmmm.

http://www.youtube.com/watch?v=DHQoz2v8L_U&feature=related.

puss hej

                             

Kommentarer
Postat av: matilda

gumman, vad har du för nummer? :) vill ringa dig :D

2009-08-05 @ 23:58:40
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0