slut i hjärnan..

Ja de är vad jag är av detta pusslande jämt, barnvakt hit barnvakt dit.. ja de är då alltid nånting..
Haha ja vad säger man, trodde de skulle bli en lugn kväll med tvättmaskinen.. ha tvättat en del nu..
skulle ju inte jobba på gladan idag, men vem ringde just jo lars.. kan du jobba ikväll och som jag är ha jag inte hjärta att säga nej.. så ringer upp syrran och hon kunde.. men detta hör till att imorn jobba jag på terra cotta tio till två då ska albin vara med mamma för de ju inge dagis på lördagar direkt.. sen efter de börja jag fem på gladan till tre på natten? så då ska han vara hos min mormor.. ni förstå detta pusslande fråga min familj hela tiden om barnvakt albin fara och flänga hela tiden.. ja jag bli slut bara att tänka på de.. men vad ska man göra?  jaja men nu ska han ju vara med sin pappa tre helger framöver så då slipper jag pussla och albin får vara med sin pappa så de känns ju bra i hjärtat iaf..
Men jag ska då skriva de hade aldrig klara mig utan min familj jag älska er och jag uppskattar så mycke att ni ställer upp.. <3 tur att jag har er...

Vad handlar de om sekunder?! ja de var så jag tänkte idag.. 3 sekunder handlar de om.. men jag vänder mig precis så dom tre sekunderna ser jag.. Ja jag ser.. varför? var de för att få mig att förstå? ja jag kunde lika gärna ha vikit tröjan fel och missat de.. men ne.. icke precis precis exakt gjorde jag de vände mig om.. ja de var väl något gott med de med?


aja ska väl fixa med den sista tvätten innan de är dax för jobba igen inte för jag ha jobbat hela dagen redan..


puss hej

Kommentarer
Postat av: beet

Ja gumman, du gör det bra! Å jobbar jag inte kan ju jag passa albin också, de vet du :) P&K my love!

Förresten så måste vi som sagt ut och röja snart..

2009-08-08 @ 10:42:11
URL: http://beet.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

ja herregu stackars unge!!! Kanske skulle ha tänkt på de innan korkade människa....... De é bara å ta sitt ansvar hålla käft å sluta gnälla eftersom det var enbart ditt påhitt att ha den kvar har man alltid hört. Snart kommer nån reagera ringa soc å hämtar ungen som du behandlar den......

2009-08-13 @ 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0