someday...

hallå hej..


ja som jag alltid skriver dålig på uppdatera, men jag tycker de e så jävla tråkigt haha..
endå sitter man själv och gnäller på andra och tycker dom ska uppdatera typ 20 gånger per dag haha.. :P
men men just nu så tänkte jag åka ner på verkstan och träna, lär ju ha en sjuhelvetes träningsvärk imorgon men what the fuck.. tänkte man skulle ta tag i träningen nu,, känner att det behövs, känner mig riktigt taggad faktis..
okej de är fredag idag man säger alltid mitt nya liv börja på måndag bla bla bla..men jag säger såhär..
mitt nya liv börja idag hehe..försöka iaf ;)

sen ska jag på jobbet en sväng och ikväll är jag ledig, kanske man skulle ta och gå ut?
nån som e sugen att gå ut med mig?

puss ehj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0