åååhhhh...

ligger här i bs säng, ha skjusat han till jobbet sen var jag in på birsta en sväng och köpte en presen till mamma som fyller år imorn :) imorn ska man fira mamma sen får man besök :) trevligt de, snacka lite skit :)
Ha inte gjort så mycke jobba i måndags sen åkte jag till sundsvall, varit med min b. vi ha väl inte gjort allt för mycke kolla film och tagit de lugnt. var och käka hos hans mor. Ska försöka lägga ut bilen min på blocket nu.
De ingen som vill köpa den? de e ju lite fel men kan man bilar är de ju inge problem.  4000kr är ju inte mycke.

Vad less jag bli på mig själv, varför kan sluta vara så nyfiken man bli bara lessen när man får reda på sanningen endå.
Sen så när man snoka dra man ofta sina egna slutsatser och då bli de bara värre för de är ju ofta inte som man tror.
Men man kan som inte hejda sig, och fortsätter bara så man blir ännu mer sur och misstänksam.
Ja vet själv att de bara inte bry sig och köra på sitt eget och händer något så händer de, de inget du kan göra åt endå.
jaja nog om de säger samma varje gång.

Är så jävla sugen på att gå ut och festa alltså aahh, lyssna på en bra nu och man svänger med och vill bara ut och festa och ha kul med sina vänner. malin och bettan ha ju bestämmt att vi måste gå ut i övik och kolla läget där.
men jag är lite inprintat på utgång i sundsvall jag hehe :P för de ha ju alltid vart här men men man kanske ska vidga sina vyer. men bli inge utgång denna månad iaf för man måste få ihop pengar just nu. men nästa månad kan man nog unna sig en utgång hehe. då ska jag ta ledig en helg kanske utgång fredag i sundsvall och lördag övik lr tvärttom hade ju vart skojj :)

ne nu ska jag se oth och gg :) puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0