helt bah åh

som jag skrev förut är jag inte nå pigg. lr de låter ju lugnt, jag är riktig sjuk.
albin åkte ju till dagis imorse. sen hade jag ingen bil. så fanns de ingen som kunde hämta just när jag behövde de.
kom hem till mamma ingen där så går ner till dagis och hämtar albin känner hur svetten lackar för jag kan ju knappt stå..
sen börja albin och jag promenera hemåt, känner hur jag bara vill lägga mig i en snö hög och dö för jag är så slut...
men då när jag kommer och gå på väg kommer frege som en räddande ängel. så vi får skjus hem. fan vad glad jag blev. något som gick åt mitt håll iaf. nu är jag hemma igen och ligger i sängen helt död. tycker så himla synd om albin.
när jag inte ens kan röra mig liksom. ska försöka vila lite här nu.

en sak bara, inte ens ett samtal lite borde du endå undra hur de är,men icke....


Kommentarer
Postat av: Maglan

Men emp har du varit till läkaren? Tänkte är det lunginflammatin så måste du ju få penicilin! Krya på dig!! kram

2009-01-20 @ 10:07:33
URL: http://magdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0