send me my angel..

jag håller seröst på att få ett nerv sammanbrott över hostan den sluta aldrig.
jag vette fan hur mycke host medecin jag tagit men inget funka. jag hosta och hosta inattt var de inte långt från en spya här i sängen. det är fan helt sjukt alltså. och varje gång jag får en sånn attack så blir jag helt kall svettig och slut.
Aja less jag bli. men imorn ska jag jobba iaf,, och hela helgen för övrigt.. hoppas man inte blir mer sjuk bara..


Det värsta jag vet är när man inte kan bestämma själv. att du är helt hjälplös i ett beslut. du känner dig bara helt över körd. det är verkligen de värsta jag vet. men vad hände? varför?


"jag vill, jag vill"
 

Nu ligger jag och albin och lyssna på denna. snart kommer mamma förbi bäst att kliva upp..
http://www.youtube.com/watch?v=NB3VwTYiNK0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0