fuck....

hejhopp alla..
ligger man här i sin ny bäddade säng och ny duschad är jag med.. så jävla mysigt att krypa ner ny duschad i en ny bäddad snäg.. luktar så gott.. så ha jag fönstret öppet så de är lite kallt.. så jag burrar ner mig i täcket och bara myser och doftar på mitt täcke :D ligger även och käka lite plommon jag köpte idag, ja jag vet vad ni tänker wow Emelie käka frukt inte godis :P men ack så ni bedrog er, jag ha redan käka ett kilo godis så är lite smått trött på de så gick över till plommon iställe  haha.. sen käkade jag chilli con carne jag lagade förut med.. fan vad gott de var, godare än vanligt..
lr var de jag som var ovanligt hungrig :P men men hmm känns som de enda jag gjort är och ätit dom senaste timmarna haha :P Även att jag ligger hemma denna tiden en lördag kväll och inte jobba är ju helt otroligt ;)
var ledig ikväll och de kändes faktis jävligt skönt ska jag erkänna.. efter man ha jobbat hela veckan på terra plus gladan i onsdag och natten som var plus idag på terra var de skönt med en kväll hemma och imorn är jag ledig fuck vad nice,,
idag efter jobbet skulle jag åka och hämta albin hos syrran för han hade sovit där.. kommer dit men ingen där..
var alla hemma hos mor.. så då åkte jag ditt.. där var alla ute och härja med vattenpistoler.. haha..
och barnslig som man är hacka man ju på haha ;) tog en vattenpistol är man kanske ska säga haffade en och börja jaga brosan haha.,. lite krig där.. smög runt huset och försökte träffa varandra haha... fan vad jag jaga honom trodde jag skulle dö ett tag var jobbigt att springa haha ;) ska även till lägga att jag fick den sämre pistolen brosan hade den bättre :p
fast de kunde ju han behöva mot en krigare som mig haha :D
I love my family haha ha alltid roligt med dom...
sen drog jag och albin till kvatum och stor handlade lr handlade mest godis,glass och chips haha ;)
satt och kolla på film..
Albin: Mamma de är lördag idag va :D
Jag: jajamän de kan du hoppa upp och sätta dig på att de är ;)
haha fast i min knäppa värld verka jag tro de är lördag varje dag hehe...
ne om man skulle slå på en film kanske?! fast känner de svider i mina ögon så kanske borde sova..
ne ska slå på en djävulsk romans och slö glo på den.. den är jäkligt bra,,,
hmm de enda som oroa mig lite för morgondagen är att jag ha lagt mig med blött hår, not good :P
stackars albin imorn när han vaknar och ser sin mor som kommer se ut som ett troll haha :p

http://www.youtube.com/watch?v=-0-EhExkUOI

haha riktig skön bit.. lyssna på den.. fuck fuck fuck,.. love to say fuck..

xoxox hej

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0