thank you!!!

hejhopp..

ligger i sängen och dagdrömmer, och lyssna på alanis morissette riktigt bra är hon..
sånna låtar som bara får en att vill springa ut och skrika för att du är så lycklig...
fundera på åka hem till min kära mor en sväng, och kolla vad alla där hemma ha för sig och snusa lite på flisan :)
annars händer de inte allt för mycke, jag vill ju åka nånstarns bara göra något, jag blir seriös knäpp och bara vara hemma i stan när man är ledig. det bara kryper i hela kroppen.
för nästa vecka jobba jag två vckor i sträck från tio till sex.  lova att de kommer vara strålande sol i två veckor då :( less jag blir.. menmen .. finns väl nån poäng med de med, att jag ska inte vara i solen för att då slipper jag bränna mig iaf :D
sen tror jag att jag kommer få kattungar inom nån månad för min tjockis katt dora ha ju smygit ut några gånger nu..och vi vet nog alla vad hon ha gjort då :D inte för att jag vill ha massa kattungar men jag tror dom skulle bli väldigt söt eftersom dora är en noskskogskatt och långhårig så :) 
Måste ju säga att jag sett twillight för sjuhundraelfte gången den är ju så jävla bra..
Jag blir ju som fast i den, sen är ju edward i filmen så himla fin, han har något som gör att man fastnar totalt i filmen..


"you live, you learn"

puss hej


fan vad kul vi hade....

 

Kommentarer
Postat av: Sandris

Ja den där midsommaren var fet!!:)

2009-07-16 @ 17:32:51
URL: http://jabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0