solen i ögonen....

ja vad gör jag vaken fortfarande?!
tankarna bara snurra i mitt huvud, så jag kunde verkligen inte sova..
solen gick upp nyss, och jag satt med mitt täcke om kring mig på balkongen med musiken i öronen och tankarna i huvudet och kylan som försökte tränga sig på.de är verkligen vacker när solen går upp så här på morgonen... så tänkte jag är de så här de ska vara?!
men hur mycke jag än tänker så sluta jag bara på ett ställe hela tiden, vart jag vill vara, vem jag vill vara, hur jag vill ha de..
 och jag kom fram till en sak de är DIG jag vill ha brevid mig när solen går upp om morgonen..

nu ska jag försöka få sova nån timme iaf...

xoxodxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0