ibland blir man ju helt jävla imponerad..

Alltså läste något jag inte alls gillar. jag hoppas för guds skull jag har missuppfatta de hela..
annars är ni bägge fan dum i huvudet.. jag mena kanske tänka på den första innan nummer två kanske?!
aja var så arg igår så jag bara skaka av ilska... aja nog om de.. de lär ju visa sig...


16 mars är datumet då de smäller. då ska jag göra de jag ha velat göra hur länge som helst nu.. tror de var redan i sexan jag börja fundera på de. men nu ha jag tagit tag i de och nu ska jag äntligen få de jag velat :D
känns väldigt nervös och pirrigt. vette fan hur detta kommer sluta men de känns spännande iaf..


sen för övrigt ser väl allt lika ut.. jobbar dag ut och dag in. albin kliver upp fem på morgonen så jag tror jag har svarta ringar runt hela ansiktet av trötthet snart.. sen ha bilen vart pajj. kanske inte ha undgått er att avgas systemet vart pajj.. haha.. aja vilket fall som helst var jag in och köpte nytt på mekonomen igår sen lagade juha de :) väldigt snällt. plus att han bytte lysen på bilen härromdagen.. så nu är den som ny igen :D

ne nu ska jag åka och jobba..

puss hej

"som prinssesan av ingenting"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0